Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě provozovaných společností LensDelivery s.r.o.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost LensDelivery s.r.o. se sídlem: Holečkova 789/49, Praga 5, 150 00, IČ: 17307911, zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 369716 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.lensdelivery.cz.

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.lensdelivery.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Firma LensDelivery s.r.o. eviduje tržby podle zákona 112/2016 Sb.: "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Prodávající

Prodávajícím je firma LensDelivery s.r.o., IČ: 17307911, DIČ: CZ17307911, sídlo: Holečkova 789/49, Praha 5, Smíchov, 150 00.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.

Dodavatel / prodávající - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami.

2.  Objednání a Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek.Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto okamžiku vznikají mezi smluvními stranami vzájemná práva a povinnosti. K potvrzení objednávky dochází elektronicky nebo popř. telefonicky do několika minut po odeslání objednávkového formuláře. Daňový doklad obdržíte vždy se zbožím.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.lensdelivery.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

3.  Stornování objednávky

Odeslanou a potvrzenou objednávku je možné stornovat telefonicky a elektronickou poštou (prosíme uveďte číslo Vaší objednávky). Storno poplatky neúčtujeme.

4. Způsob doručení a postup při nepřevzetí zboží

Zboží dodáváme prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, s. p., PPL CZ s.r.o., Zásilkovna s.r.o. Veškeré společnosti umožňují platbu v hotovosti při převzetí zásilky, pokud nevstoupí v platnost mimořádná opatření. V takovém případě je o změně Kupující informován.

V případě, že zásilku z nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být uskladněna v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému pokusu o doručení / zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem). Zákazník je zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené adrese a je povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že bude kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se doručení.

Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění způsobená dopravní společností, dopravní situací, počasím či jinými mimořádnými situacemi, které Prodejce nemůže ovlivnit. Jakmile Kupující obdrží informační SMS / e-mail od dopravce, je zásilka Kupujícího u jiné společnosti a v případě prodlení doručení musí Kupující kontaktovat dopravní společnost sám, neboť Prodejce k tomuto úkonu není kompetentní. Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat.

Možný je také osobní odběr ve výdejních místech Zásilkovny, České pošty nebo v PPL ParcelShopech. Pokud je zásilka poškozena, nebo je porušen obal, který nasvědčuje o neoprávněném vniknutí do zásilky, Kupující by neměl zásilku od dopravce převzít a situaci okamžitě řešit s kurýrem sepsáním formuláře o poškození zásilky. V takovém případě Kupující neprodleně informuje zákaznický servis o nastalé situaci. Zboží dopravce automaticky vrátí Prodejci. Pakliže Kupující zboží přesto převezme a nesepíše s dopravcem formulář o vzniklé situaci (poškození zásilky) nebude na pozdější reklamaci dopravy brán zřetel. Nárok na reklamaci zboží (z poškozené zásilky) nezaniká.

Způsob doručení a úhrady

Česká pošta

Platba předem

69,- Kč

Dobírka

99,- Kč

Kurýrní služba PPL

Platba předem

65,- Kč

Dobírka

99,- Kč

Osobní převzetí (Zásilkovna.cz)
Zobrazit všechnavýdejní místa

Platba předem

45,- Kč

Platba v hotovosti na výdejním místě

75,- Kč

Osobní převzetí (PPL)
Zobrazit všechnavýdejní místa

Platba předem

29,- Kč

Platba v hotovosti na výdejním místě

59,- Kč

Osobní převzetí (Balíkovna)
Zobrazit všechnavýdejní místa

Platba předem

39,- Kč

Platba v hotovosti na výdejním místě

69,- Kč

Doprava u vybraných dopravců nad 800 Kč zdarma.

Předpokládaná doba doručení - 1-2 pracovní dny.

Děláme vše pro to, aby se k vám vaše kontaktni čočky dostaly co nejdříve.

Způsoby platby

Dobírkou

Dobírkou platíte při převzetí zásilky doručené poštou nebo kurýrem na vámi určenou adresu. Částku uhradíte doručovateli při převzetí zásilky.

PayPal

Pokud si vyberete jako platební metodu PayPal, budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu PayPal. Zboží bude odesláno do 24 hodin po obdržení platby.

Bankovní převod

V případě, že chcete objednávku zaplatit bankovním převodem, všechny potřebné informace pro provedení platby se zobrazí ihned po dokončení objednávky. Tyto informace Vám také zašleme v potvrzujícím e-mailu.

5. Ceny

Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí cena uvedená v době podání závazné objednávky kupujícího. Tato cena bude uvedena v závazné objednávce, na webových stránkách nebo sdělena objednateli telefonicky při telefonické objednávce. Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

Ceny za dopravu můžete ověřit na stránce doprava a platba. Balné neúčtujeme. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.lensdelivery.cz.

Platební podmínky - Platit lze osobně nebo kartou při osobním odběru, dobírkou, bankovním převodem u odesílaných zásilek. V případě platby bankovním převodem je zboží odesláno až po připsání částky na náš účet nebo po přijetí elektronického potvrzení o provedení transakce. E-mail nebo pdf soubor potvrzující provedení transakce od Vaší banky přeposílejte na [email protected] a do předmětu e-mailu uvádějte číslo své objednávky. Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 6203997389/0800, IBAN: CZ4508000000006203997389, BIC: GIBACZPX.

"https://lensdelivery.cz/cz/shipping-handling/"

6. Práva z vadného plnění, práva ze záruky a podmínky pro uplatňování těchto práv

A. (ZÁKONNÁ) ODPOVĚDNOST ZA JAKOST PŘI PŘEVZETÍ

6.1.  této části A. o zákonné odpovědnosti za jakost při převzetí se uplatní v případě, že kupujícím je spotřebitel. Jde-li o nákup ze strany podnikatele, uplatní se obecná ustanovení o kupní smlouvě dle § 2099 a násl. OZ (práva z vadného plnění).

6.2.  Rozsah odpovědnostiodpovědnosti

V rámci odpovědnosti za jakost při převzetí odpovídáme, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme, že v době, kdy jste zboží převzali

  • má zboží vlastnosti, které byly ujednány, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste očekávali s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy námi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro její použití uvádíme nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.3.  Nároky z vad

Nemá-li věc vlastnosti stanovené výše, můžete jako kupující požadovat

  • dodání nové věci bez vad (tj. výměnu věci), pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, můžete požadovat jen výměnu součásti.
  • není-li to možné, můžete odstoupit od smlouvy (a žádat vrácení peněz). Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady.
  • vedle práv dle písm. a) a b) (tj. neodstoupíte-li od smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci) můžete požadovat přiměřenou slevu. Máte právo na přiměřenou slevu i v případě, že nemůžeme dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy jako spotřebiteli působilo značné obtíže.

6.4.  Podmínky uplatnění vad

Pro uplatnění vad, jakož i veškerých dalších reklamací dále platí podmínky uvedené v této části odstavce A, tj. zejména zaslání zboží zpět na naší adresu, popsání vady a volby práva z odpovědnosti za vady.

Jestliže již došlo k vybalení kontaktní čočky z přepravního pouzdra (blisteru), je nutné, aby byla čočka zaslána v pouzdru s roztokem. Pokud nebude tento postup dodržen, je možné, že dojde v průběhu přepravy k poškození v rozsahu, který neumožní řádné posouzení reklamovaného zboží.

Pro uplatnění reklamace kvality je potřeba přejít na stránku Reklamace, vyplnit formulář, popsat problém a přiložit potřebnou fotodokumentaci.

6.5. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, ve většině případů do 3 pracovních dnů, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.

7. Odstoupení od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě 14 dní.

V případě zájmu odstoupení od smluvy nás kupující kontaktuje a nejlépe písemně na adresu elektronické pošty prodávajícího [email protected] uvede, že odstupuje od smlouvy (ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz).

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy nemá spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku v případě smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit nebo nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

8. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečen y proti zneužití.

Při prodeji zboží shromažďuje společnost LensDelivery s.r.o. pouze kontaktní údaje, konkrétně celé jméno, adresu, telefonní čísla a emailové adresy, za účelem odeslání zboží a komunikace se zákazníky. Kupující souhlasí s tím, že tyto údaje mohou být použity prodávajícím k výše uvedenému účelu až do odvolání tohoto souhlasu. Tyto údaje nejsou poskytovány třetím stranám vyjma dopravců. O změnu osobních údajů, nebo jejich vymazání lze požádat osobně, telefonicky nebo emailem.

9. Ochrana zájmů zákazníka

I přes kvalitní vyřízení většiny objednávek přijímaných ve velkém množství se jako ve všech obchodech vyskytují výjimky, kdy zákazník není spokojen. Proto jsme zřídili telefonní linku, na kterou se můžete obracet s Vašimi stížnostmi. Můžete tak kontaktovat pracovníka, který s Vámi ochotně vyřeší problematickou situaci a má oprávnění zasáhnout do postupů a rozhodnutí ostatních zaměstnanců.

Kontakt:
tel: +420725711305
e-mail: [email protected]