Zajištění kvality

Jsme si dobře vědomi skutečnosti, že naše produkty mají přímý dopad na zdraví a pohodu našich zákazníků. Chápeme rozsah této odpovědnosti.

V tomto duchu věnujeme zvláštní pozornost konstrukci celého procesu – od nákupu a skladování až po balení a prodej produktů.

 
 

Normy provozních postupů

Všechny naše postupy jsou založeny na ověřených a certifikovaných procesech. Tyto procesy jsou podrobně popsány ve standardních provozních postupech (SOP) a jsou prováděny v souladu s místními předpisy.

 
 
 

Výcvik

Školení zaměstnanců vnímáme jako klíčový prvek pro neustálé zlepšování. V tomto smyslu jsou ve všech obchodních funkcích organizována pravidelná školení s cílem zlepšit stávající dovednosti.

 
 
 

Správná distribuční praxe

Veškeré provozní činnosti našeho skladu jsou plně v souladu s aktuálními evropskými distribučními pravidly (HDP)

 
 
 

Modul správy objednávek a zákazníků (SAP®)

Modul softwaru pro správu objednávek a zákazníků (SAP®), který se používá napříč všemi odděleními, zajišťuje přesný a bezproblémový proces pro všechny obchodní jednotky.

 
 
 

Vhodné skladovací podmínky (10 + °C)

Všechny produkty jsou skladovány přísně v souladu s příslušnými požadavky a v souladu s jejich vlastnostmi.

 
 
 

Monitorovací a záznamový systém 24/7

Úroveň teploty a vlhkosti ve všech prostorách skladu (příjem, skladování a balení) je monitorována 24hodinovým monitorovacím a záznamovým systémem. V případě odchylky těchto parametrů jsou neprodleně informováni pověření pracovníci.

 
 
 

Inovativní obalová a provozní řešení

Každá zásilka je zpracovávána individuálně a v souladu s objednávkou a požadavky zákazníka a před odesláním zásilkové službě je také dvakrát zkontrolována.

 
 
 

Systém sledování šarží / šarží

Tuzemští i mezinárodní partneři našich dodavatelů jsou spolehliví a licencovaní příslušnými správními úřady. Před přijetím každého zdravotnického produktu je jeho pravost kontrolována a zaručena pomocí elektronického systému ověřování šarží a šarží.