Reklamace

Dostali jste vadný nebo problematický produkt? Máte podezření na výrobní chybu anebo je výrobek nepoužitelný? Pošlete nám reklamaci.

Uveďte co nejvíce informací o problému, abyste nám pomohli zpracovat a vyřešit vaši žádost co nejrychleji. Jakékoliv podrobnosti uvedené ve formuláři nám můžou pomoct vyřešit váš případ efektivněji!

Co budeme potřebovat? Tady je krátký seznam:

  • uveďte číslo objednávky, pod kterým jste kontaktní čočky zakoupili
  • podrobně popiště problém s kontaktními čočkami
  • uveďte číslo šarže (LOT) vytištěné na krabičce problematických kontaktních čoček
  • přiložte nejnovější předpis na kontaktní čočky (ne starší jak 1 rok)

Důležité! Nevyhazujte žádné kontaktní čočky z balení související s reklamací, dokud reklamace nebude vyřešená. Kontaktní čočky můžu být požadované výrobcem jako důkaz vady.

Reklamace se nevztahuje na čočky zničené mikroorganismy a na mechanická poškození způsobená nesprávnou manipulací  s kontaktní čočkou (roztržení, odštípnutí okraje, atd. )

Pro uplatnění reklamace kvality je potřeba vyplnit formulář, popsat problém a přiložit potřebnou fotodokumentaci.