Reklamace
Dostali jste vadný nebo problematický produkt? Máte podezření na výrobní chybu anebo je výrobek nepoužitelný? Pošlete nám reklamaci.
Uveďte co nejvíce informací o problému, abyste nám pomohli zpracovat a vyřešit vaši žádost co nejrychleji. Jakékoliv podrobnosti uvedené ve formuláři nám můžou pomoct vyřešit váš případ efektivněji!
Co budeme potřebovat? Tady je krátký seznam:
- uveďte číslo objednávky, pod kterým jste kontaktní čočky zakoupili
- podrobně popiště problém s kontaktními čočkami
- uveďte číslo šarže (LOT) vytištěné na krabičce problematických kontaktních čoček
- přiložte nejnovější předpis na kontaktní čočky (ne starší jak 1 rok)
Důležité! Nevyhazujte žádné kontaktní čočky z balení související s reklamací, dokud reklamace nebude vyřešená. Kontaktní čočky můžu být požadované výrobcem jako důkaz vady.
Reklamace se nevztahuje na čočky zničené mikroorganismy a na mechanická poškození způsobená nesprávnou manipulací s kontaktní čočkou (roztržení, odštípnutí okraje, atd. )
Pro uplatnění reklamace kvality je potřeba vyplnit formulář, popsat problém a přiložit potřebnou fotodokumentaci.
Login and Registration Form